Saturday, 25 February 2012

SAMTSSAAS vs SBPIT

 

SAMTSSAAS vs SBPIT??
Huh,perit n payah...
Pada tanggal 31 Jan 2012,aku telah dieksport ke Pahang..
Huh,jauh perjalana kn??
Hurm,terima jer larr,aku redha...
Ikhlaskan hati mohon kemaafan...(alamak termasuk lirik lagu la plak)
Huh,sekolah baru??
Name nmpak gah,tapi...
SAMTSSAAS masih di hati...

SAMT always in my heart,SBPIT is my future..
Hurm,FIRST day kat sekolah baru dh x der air..
Terpakselah angkat air dari bawah naik atas..
Dah larr dorm atas sekali..Penat sangat...rase mcm nak nanges pon ad...
Hurm,kawan2??
Nasib baik larr ad ALINA-HANISAH-MIMIE-AINA
Huh,masih belum mampu nak sesuaikan diri lagi dengan kawan2 kat sane...

MINGGU ORENTASI
amat memenatkan...dah larr bosan...
huh..
and i've met someone mirip mcm hazmi...
Excited plak aku..
Huh,dah larr _________...
Makin berbunga2 hati saya...
Tapi,dye________________________..
Kesiannye...
Lme jgak x jmpe dye..
Tpi sblm blek hari tu,dye dh balik..
dh shat,alhamdulillah...

4 SMART
terlatak di tingkat atas sekali..
Aras atas sekali...
penat gilerr nak naik..
berpeluh peluh saya..
hahahahahahahha
mau kurus ni..
hisy,terima jer larr dengan reda...

YA ALLAH...
Ikhlaskan hati aku untk terus berada di SBPIT..
Kuatkan hatiku untuk terus berada di sini..
AMIN...

BUAT SAMT...
aku x kan kupekan kaw..
samt mengajar aku segalanya...
kenangan di bumi samt x akan ku lupakan..
buat kawan2 kat samt,aku sayang gilerr kat korang...
resistancedanvoltage,jgan lupekan aku...
aku sayang korang...