Friday, 20 July 2012

puase ramadhan



Selamat berpuasa....
semalam balik rumah dengan kak fiza
ttibe kak smah pon nk blik sekali
agak sedihdisitu sebab kene tukar kete
dye blik sekali ngan suami dye
bapak malunya
hurm,nk dijadikan cerita
dah larr brtolak lambat semalam..
pukul 5 bru keluar dari kawasan kampung gilerr tu..
klu naik bas dah sampai ipoh dah...
huh,terasa penyesalan di situ
hurm,series menyesal giler nak mampus
sampai petronas malam tadi dah nk pukul 11 malam tau..
berhenti kat genting sempah lagi..
solat n makan2 kjap...
pastu kat tapah pon stop lagi nk turunkan si najma...
huh,sangat membosankan...

balik kali ni pon mak aku bukannye cuti..
baik x payah balik..
serupa je macam ak x der..
ak rse mcm x der function aku blik..
paham x??
aku sedih sgt..
huh,sedih tahap gaban ni..
baik x payah balik...
lain kali malas larr balik kalau macam tu..
merajuk!!

dah la kak fiza cakap esok nk blik lpas buke..
cikgu razali si bagi larr..
huh,try call bas tiket dh habis plak..
ala,susahnye balik ngan dyeorg..
lain kali malas larr blik ngan kak fiza...
terase menyesal sgat...
aku rase macam x dihargai,paham x??

MOOD:SEDIH TAHAP GABAN!!!!!!!