Thursday 29 December 2011

baru belajar editing..



Hyep sumer..
Pengalaman pertama mengedit edit gambar nieyh,x sangke menjadi..
Huh,kalau larr dapat DSLR,hurm mesty best kn??
Jeles glerr larr tengok orang yang dah pakai camera uh..
Kawan2 ak pn dh ade gak yang pakai DSLR..
Aku dengar cte yang mak ngan kkak aku plan nk bg kt aku camera uh sebab dapat 9A..
Hoho,bestnye!!!
Nak melompat jer ni...
Huh,tapi bukan larr dapat sekarang kn..
Tapi x pe,aku akan terus menunggu..
smart kn??
bakal dalam genggaman saya..

Huh,malam tadi tangan gatal sangat nak mengedit gambar..
Then inilah hasilnya..
Tara.....

gambar time malam first kat Historical City,Malacca


THEN...

gambar bersama bonda tersayang saya..

Melaka??
Huh,sungguh padat dengan orang..
Tension sangat time kat sane..
Tapi enjoy larr jgak...
Hurm,ok larr..

See you next time...

miss you much friends


No comments:

Post a Comment

Akmilia Official site-COMMENT