Monday 2 January 2012

1 and 2 January 2012-full of history



Hyep sumer bloggers..
I-CITY n GENTING HIGHLANDS...
Huh,enjoying the last minute holiday??
Bleh la tahan..

FIRST DAY--->I-CITY
Time tu betolak pon dah petang so sampai sane lebih kurang pukul 7 mlam..
Then terus larr beli tiket untuk snow walk..
Huh,RM 25 sorang..bleh tahan larr mahal jugak..
Masuk tu dye bagi larr jaket tahan haba larr konon kn??
Dalam tu memang enjoy habis kot..
Huh,dapat lagi pegi ngan kakak n abg sedare aku..
Huh,boleh tahan la..
Sejuk gilerr kot kat dalam tu..
Haisy,boleh jadi ice klu macam tu...
Dah puas snap2 gambar kat dalam tu..
Dah habis main game dalam tu..
Keluar la dalam pukul 10 malam..
Huh,baru 3 jam..
Tapi dah macam 30 jam pon ade jugak..
Dan satu peristiwa malang telah berlaku..
Handset aku tertinggal kat dalam poket jacket tu..
Sedih gilerr larr..
Tapi tawakal je larr..
Kalau ade rezeki ader la..
Btul x??
Dan balik dari sane dengan hati yang sedih...
Sampaikan mak aku tanye nak buang air ke x??aku batukan diri..naseb baik abanga n kakak aku paham..

2nd DAY--->GENTING HIGHLANDS
Huh,naik genting??
Memang best sangat..
Sampai kan macam2 peristiwa terjadi..

1.otw,mak ngan abang aku yang sakit perut...cirit birit plak tu...
2.kakak aku muntah2 masuk angin keluar asap pulak..ni sume PIZZA HUT punye pasal..
3.otw balek,abang aku bawak kete masuk dalam lubang..atas alasan MENGANTUK katenye...huh,dah tukar driver lain pulak..pastu x tahan lagi blerr tersalah jalan plak tu...adoi..masalah2..

Hurm,amacam citer kali ni??
Penuh dengan tragis..
Huuh,dramatik sungguh pelakon kali ni kan..
Pengiktirafan untuk..

Abg Ame a.k.a MEMEY
Kak amy
Ummi..
Abg Fazly

Terima kasih sumer..

The last,one good news..
Sebelum balek genting uh ade orang call mak aku..
And dye cakap..
                      "dye jumpe handset aku"
Alhamdulillah...
Masih ade rezeki aku..
Terima kasih Ya Allah...

No comments:

Post a Comment

Akmilia Official site-COMMENT