Saturday 28 April 2012

lelaki inginkan perhatian



hyep sumer bloggers...
sudah berkurun lama x mengupdate blog..
dh nk berhabuk dh ni..
huh...
ingin mengulas tajuk di atas...
sebenarnya aku masih musykil ngan sorang mamat ni...
suke sangat nak  interframe diri blerr aku ade...
huh,apesal kaw??
nak tayang muke pulak...
huh,tau la kaw tu budak hott la konon kat sekolah...
tapi,kaw x payah larr nk tunjuk muke sgat dpan ak..
aku x suke la..
awak faham??
kalau x faham,meh sini saye terangkan dengan lbih jelas lagi 
ape yang tersirat di lubuk hati ni..
aku pegi kelas kaw,bkn nk jmpe kaw..
tapi nak jmpe kawan aku..
ttibe kaw nk keluar sekali ++ mke x tau malu
tersengih sengih bagai..
huh,tolong larr...
ker kaw ingat aku masih marah kat kaw lagi???

persoalan tu masih x mampu
untuk aku jawab sekarang...
mungkin ego aku terlalu tinggi..
huh,sorry tu say ok...
hurm,btw
kepada sesiapa yang membaca n anda terasa
tolong eh sedar diri..
aku bkan seperti yang kaw sangka...
my ego is too high till you have to touch the sky..
possible??
impossible la/....
hahahahaha
huh,i don't know what i feel now..
ok??
da...
see you next time...
miss you all bloggers...
pray 4 me for the mid year exam..


my picture at Fraser Hills..


No comments:

Post a Comment

Akmilia Official site-COMMENT